På badhuset

Vi står och byter om på badhuset. In kommer det en tjej, typ 18. Hon tar av sej kläderna. O. tittar länge på henne, sedan säger han (högt och ljudligt förståss):

- Mamma, vilka konstiga tuttar hon har!!

Jag höll väl på att få en svimmningsattack! Fy, vad pinsamt! Tjejen tog dock det hela med ro.

När tjejen gick in i duschen frågar jag O. varför han tyckte hennes bröst var så konstiga.

- För de såg ju inte ut som dina, mamma!

Jag blev allt lite full i skratt. Gubben!  För honom är tutt-idealet ett par 35åriga-slitna-jag-har-ammat-tre-barn-länge-tuttar! :) Inte ett par jättefina toppiga bröst! ;)

Får se hur länge det idealet håller i sej! ;))

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tack O för dagens roligaste :) Jag hörde en rolig grej igår.. en liten kille på ca. 4-5 år som enligt storasyster kallar sin snopp för LARS.. ;) hahahaha..

2008-11-19 @ 13:03:57
Postat av: C a m i l l a

Ha ha ha... =) Ja, vad säger man om en sån sak... Pinsamt. Tur att ni verkade ta det hela med ro.

Barn är ju verkligen roliga.

Hi hi...

Kram!

Postat av: Pippi

hahaha Underbar kommentar! Sköna, sköna O.

2008-11-19 @ 15:31:44
URL: http://langstrump.wordpress.com
Postat av: Mija

ha ha ha ha

Det var härligt!!!!



Min dotter är likadan. Hon ÄLSKAR mina tuttar fast de ser rätt slitna ut numera.. skrattar



En gång såg hon en annan kvinnas bröst, (jag vill inte hänga ut henne här, men DEN kvinnan har DYRA tuttar.. ;) Apsnygga dessutom) Men dottern ratade dem direkt..



-mammas är mycke finare! sa hon och mamma ler stort...



Det är härligt med barn..

...och hängtuttar...

2008-11-19 @ 21:13:28
URL: http://mammamija.blogg.se/
Postat av: Patricia

Festlig kommentar! O har ju helt rätt. Det är ju innehåller i tuttarna som är det bästa. Tänk va mycket kärlek dina barn har fått tanka från dig ;-)

2008-11-20 @ 10:41:23
URL: http://patricia74.blogg.se/
Postat av: Madde

O är riktigt rolig!!!

2008-11-21 @ 15:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback