Robinson-analys

Jag är en riktig Robinson-fantast. Har alltid varit det också. :)

Här kommer en liten analys.. *haha*

Träsk-laget: Mitt favoritlag. Spännande nu när de får lämna träsket och duellera. Någon twist måste det ju vara, annars kommer de ju försvinna på en gång när lagen slås i hop.



Erik Billing: Min favorit! Tycker han är rolig och charmig.

Andra Erik: Också en favorit. Tror att han kommer gå långt.

Anna: Tja, en vanlig tjej som det säkert kan gå bra för. Från ett schysst landskap! ;)

Angela: Tror att hon kan gå långt

Strand-laget: Usch. Jag är så trött på grabb-väldet där. Får rysningar!

Jarmo: Skön snubbe. Min favorit i Strand-gänget

Nina: Hoppas verkligen att hon kan pakta och spränga grabb-pakten. ;)

Den andra tjejen: Så anonym. Minns inte ens vad hon heter. Tråkig

Lucas: Gillar honom inte. Skulle inte vilja ha honom som doktor.

Ranjit (?): ganska anonym. Fast jag tycker inte om honom för han umgås med fel personer. ;)

Raffe: Nej, gillar honom inte.

Christian: Mitt livs värsta mardröm. Vidrig på alla sätt och vis. Jag tror inte han har en massa goa och busiga sidor, som han själv säger. He´s pure EVIL! ;)

Linda Isaksson: Jag tykcer inte hon passar som programledare. Vet inte vad det är, men det känns bara fel.

Få grejer väcker känslor hos mej som Robinson. Häromveckan svor jag väl till om Christian, rätt högt. ;) Då sa O.: Men mamma, så får man INTE säga! ;) Jag var helt inne i programmet, och glömde helt av att "små grytor har också öron"

Vad tycker DUUUUUUU?

Nu ska jag till jobbet IGEN! Pust.

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Den andra tjejen heter Ellinor och kommer från Gävle, jobbar på mitt andra hem = Valbo köpcentrum.

Jag håller med om dina bedömningar här ovanför och jag älskar Robinson!!!

Kram!

Postat av: JoVi

Kul läsning! Robinson är ju veckans höjdpunkt nörd



Den okända tjejen gav ju Robinsons hittills bästa kommentar förra gången (tror jag att det var): "Vi måste ju få stanna tills vi blir bruna och smala åtminstone" hahaha Det skulle nog också vara mitt mål om jag var med :))

2009-04-19 @ 20:25:09
URL: http://joviskarameller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback