Sköna söndag


I dag när vi var hos mormor och morfar åkte vi till ett supermysigt cafe. Jag fick beslutångesten ALLAN innan jag kunde bestämma mej vad jag ville ha. Tillslut valde jag hallonpaj med marängtäcke. Med vispgrädde till.Fy fasiken vad gott det var!! ♥ Hela atmosfären var så mysig!



Ta kort på tapeter mamma, sa L. ;)


Spännande saker hände utanför fönstret.


Sen lirade vi fotboll. :) O. Mellberg! ;)


När man har en
mamma som under lustgaspåverkan sa att man skulle heta Zlatan har man endel att leva upp till. ;)

En härlig dag! Nu TV!

Kommentarer
Postat av: Pippi

Det cafét såg supermysigt ut av fönstret och en vägg att döma :) Det verkar som att L. har koll på dribblandet och att O. har koll på sin väsnterfot... Zlatan och Marta får nog passa sig :)

Postat av: Anna

Så gott det såg ut!

Mysigt att gå på café, fika och mysa!:)

Kram

2009-04-08 @ 14:47:30
URL: http://grodmamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback