Annandag

Vi har haft en alldeles fantastisk jul. Lugn och ro och mys med nära och kära. Mycket gott att äta och roliga paket. Massor av snö och tindrande ögon. Perfekt helt enkelt. :) Här kommer några bilder från våran jul.




Finaste barnen! :) Jag älskar ER mesta av allt i hela universum. Min lycka!


Båda småisaran fick skidor. L. ville ut och prova dem på en gång. Så kl.20 på julaftonskväll skidade hon på för fullt. O. föredrog att vara inne och leka med sina julklappsgubbar. ;)


Min gamla lekstuga i vinterskrud :)


Min roliga tonåring gav mej en bra bok (eller två föresten! :)) så nu kommer jag bli en äkta dancingqueen. *hihihi* Hittils har jag provat på "Toppsa öronen" "Gräsklipparen" "luftgitarren" "Fröken Märkvärdig" mfl. *hahahahaha*

I dag har vi bara tagit det lugnt. Jag är förkyld så det dånar om det. Fast ändå känns det som om jag vill göra en massa ändå. Men jag har låtit bli. Och det har känts som världens längsta dag. Har funderat en del på livet och myst med mina fina älsklingar.

God fortsättning! ♥


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack detsamma!



Det låter som att ni har haft en mysig jul. Det har jag också haft. :)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback