Deltävling 1

Så här tyckte jag:

Nina: Helt ok låt. Men MÅSTE man ha värsta läder stassen direkt man sjunger lite rockigare? Hon passade inte i det.

Jonathan: Sådär. *Ganska tråkig låt OCH kille.

Scotts: Ne. Motorn hackar, höga klackar. *haha* Jag fattar inte grejen med dansband, helt enkelt. L. sa "Jag tror jag har sett han som sjunger. Han har varit med på lilla Sportspegeln" ;) Sen kom vi överens om att det nog var Hampus från Den vita stenen som blivit stor. ;))

    

Shirley: Tråkig låt, och dålig röst. Synd på en sån charmig, och i vanliga fall, duktig lady.

Emilia: Vilken chock när hon sjöng live! Det lät ju tusen gånger bättre på SVT:s sida. Gillar låten, men jag trodde nästan att hon inte skulle gå vidare som hon lät. Men det gjorde hon, TUR!

Alcazar: Klart bäst!! Både låt och show. Överlägsna de andra!

Caroline: Ingen favorit. Men ändå roligt att hon tog sej vidare till andra chansen på nåt sätt.

Marie: Nej, nej, nej! Kass låt! Tror att hennes pojkvän kommer kicka hennes rumpa ganska rejält nästa vecka iaf. ;)

Petra Mede: Tyckte hon klarade det bra. Men det blir säkert bättre ju längre serien går. L. tyckte det var så roligt med alla klädbytena. När hon kom in i nunnedräkt höll L. på att skratta ihjäl sej. ;)

Röstningen: Helt värdo! Konstigt. Duellerna sög.

Den där internationella juryn: ?????? Why?

Det var ern liten sammanfattning från Berget.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: JoVi

Jag känner in dig och dina känslor. Vi tycker likt och olikt, och det FÅR vi göra haha ;))

Postat av: Mija

Min sambo blev nästintill kär i Nina med rockutstyrseln.. ;)



Ha ha, vad ser han i MIG undrar jag dock... jag är INTE en rocker-brud... hrmf...





2009-02-11 @ 17:53:02
URL: http://mammamija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback