Last days


På måndag kl. 15 börjar jag jobba igen. Det känns helt weird! Men jag har haft en fantastisk semester.
Har inte sån ångest för att börja jobba igen, har ju turen att jobba korta dagar. 7-13. Huvudsaken är att småisarna får vara lediga längre, och de får de!

Bra saker den här semestern:

♥ Vädret! Fint nästan hela tiden. MYcket bad och strandhäng
♥ Våra semestrar ♥
♥ Stadsfesten här
♥ Att steget blev taget!
♥ Att jag har gått ner 6 kilo! :) Inget ont som inte har något gott med sej.. *galghumor*

Med mera, med mera

Jag väntar fortfarande på HEJ! :)

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Wow, grattis till 6 kg mindre!!! Jag blir också pinnsmal då jag går igenom grejor i livet.

Och visst blir man nyfiken på vilka som läser... lite dåligt att man aldrig lämnar kommentarer tycker jag.

KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback