Sommarlov

Så var avslutningsdagen snart till ända. Jag har nästan kännt mej lite sorgsen, tiden går så fort! Men det har varit en fin dag! ♥ :) Här är några bilder från dagen:


Här tar M. emot sitt betyg. Jättebra kort. Verkligen!


Det här känns! Min förstfödda´s slutbetyg. *snyrr* ;))




Vi bojkottade sommarlovstårtan i år och åt pannacotta med jordgubbar. Mums!


Vi har haft uppehåll hela dagen, men nu har himlen öppnat sej. Inte så kul för alla sommarlovsfirare..


L. tar kort på sin examensklänning..



..och på M:s avslutningsfoto "Back to the 50ies". :) Min teenie står längst till vänster i blommig klänning. ♥

Nu blir det lugn och ro som gäller. Ha en bra fredag! :)

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Vilket härligt somrigt inlägg. man blir bara glad =)

Postat av: Åsa

Pannacotta.. ser gott ut! Hur gör man..? Å vad fick teenien i present? :)

2009-06-13 @ 17:20:34
Postat av: C a m i l l a

Den där pannacottan skulle jag kunna dö för. Slurp!

Här bara regnar och regnar det. Det känns som om jag missat att det varit sommar och att det blivit oktober... :(

Vi har piggat upp oss med att kolla på kylskåp och frys på Siba, Elgiganten o s v. Våra gamla är verkligen gamla.

Kram och hoppas ni har en fin lördag!

2009-06-13 @ 18:33:29
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback