Dagen

Det blev en konfrontation med personen. Jag kunde inte hålla käft. Jag sa vad jag tyckte. Personen blev såklart lite överrumplad och börja skylla på andra. Men det var ju _hon_ som hade gjort fel. Jag gjorde bara det bästa av situationen. Thats it!

Efteråt kom personen och kramade om mej och sa att hon inte var arg på mej (?). Jag sa att det var ok, för det är det nu. Men jag kommer tyvärr att ha ett horn i sidan till personen fr.om nu. Det må vara pyttelitet, men det kommer att finnas. Jag kan inte med lögner rätt i fejan, helt enkelt. Där är jag långsint.

I morgon är jag ledig. :)

Det firar jag med en av mina favoriter just nu:



They will not force us,
They will stop degrading us,
They will not control us,
We will be victorious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback