Dagen och helgen

Måndag igen. I dag har jag jobbat. Hämtat barn. Sedan har vi haft finbesök. Jag känner mej lite glad i hjärtat nu. :) ♥ Sitter och lyssnar på _underbara_ Melissa Horn. Jag tycker hon är helt otroligt bra. Sånna underbara texter!

I morgon ska jag ta antisvinis-sprutan. Bestämde mej för att ta den iaf. När man har chansen. Tonåringen ska också ta. Om småisarna ska ta vet jag inte. Men jag tror det.

I helgen bakade vi. L. tog kort under baket. ;) Tror hon kommer bli en mästerbloggare när hon blir stor. :)







Det blev kanelbullar.

Sen gjorde vi chokladpaj. Det var inte dumt! :)




Kreativt kaos på Berget. L. och jag har ritat massor i helgen. Konstnärsjälar som vi är.. Det blir att se ut därefter också. ;)

L. beställde, jag ritade, L. tog kort.



På söndagen var vi hos mormor och morfar. Ro för själen!



O. och jag kastade sten. Jag längtar både efter is och sommarvarm sjö. ;)


Nu ska jag bädda rent, duscha och slänga mej i sängen och titta på Roast på Berns. Elak som jag är tycker jag för det mesta att det är kul. ;)

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Camillas dagar

Vilka fantastiska kort! Jag önskar att jag också kunde teckna. Chokladpajen såg inte heller helt fel ut. Skönt att livet känns bra igen! Har varit och smygläst lite i din andra blogg. ;)

KRAM!

Postat av: JoVi

När du blir less på ditt nuvarande jobb, så har du nästa helt klart - du MÅSTE bli nånting inom bild! Bildlärare, dekoratör, korttillverkare, välj själv hihi Du är superduktig!



Härliga bilder i övrigt också!



Favoritspel, hmmm, har spelat jättelite spel ett tag eftersom dom varit nedpackade inför renoveringen men nu har vi börjat plocka fram lite igen. Frågespelet Små kloka barn upptäcker rymden, Looping Louie, Vem där, Voff voff, Bamse fyra i rad :) Egentligen borde vi ju VARNA varandra för dötrista spel, såna finns det ju också några av hihi. Det blir iaf ett Labyrinth i 7-års present (el julklapp)! Ska beställa det + ett gäng andra presenter o julklappar nu, vad det är härligt med nätet S

2009-10-20 @ 11:15:00
Postat av: Leia

Oj va fint du ritar!

Jag är imponerad!!

:)

Jag tycker också om att pyssla med barnen. Nu till julen brukar vi göra egna julkort, det uppskattas enormt.



Ha det gott

2009-10-20 @ 17:03:00
URL: http://djuptinuti.blogg.se/
Postat av: Pippi

Du är verkligen fenomenal på att teckna! Hade lätt kunnat beställa en bunt med illustrationer föreställande diverse halloweenmonster från dig för att ha som inbjudningskort till T:s förestående kalas. Synd att det är så nära inpå, för jag hade seriöst frågat och betalat för dem!



Ha det så bra! Kram!

2009-10-20 @ 20:00:20
URL: http://langstrump.wordpress.com
Postat av: Amlon

Tack alla! Jag blir nästan generad! :)

2009-10-21 @ 10:26:08
URL: http://amlon.blogg.se/
Postat av: Smilla

Håller med dom andra, du är super duktig på att måla och teckna. Själv är jag glad om jag får till en streckgubbe ;)

Chokladpaj låter mums, om du vill så skulle jag gärna vilja ha receptet =)

kram

2009-10-23 @ 16:54:27
URL: http://smillasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback