To be or not to be?

Har suttit och funderat på Facebook. Har alltid tänkt att det inte är något för mej. Jag orkar inte ha kontakt med folk som jag inte har träffat på länge, typ någon man gick på en kurs med för 15 år sedan eller nåt. Uppenberligen fyller de ingen funktion för mej längre.

Men nu börjar jag vackla ang facebook. Kanske kan man hitta något gammalt guldkorn jag har tappat bort på vägen? :)

Rösta: Ska jag joina resten avvärlden, eller envist gå min egen väg?

Enkät: Facebookar du?


Walk this way
just gimme a kiss
like this!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tycker att du ska börja med Facebook, för tänk om du hittar någon gammal guldkorn som du har tappat under vägen. ;)



Ja, jag facebookar. ;)



Kram



Postat av: Åsa

Jag röstar JA å du behöver bara bli vän med de du VILL kom ihåg det. Dessutom kan du ta bort vänner om du ångrar dig! Bara du lägger till mig såklart.. :)

2010-05-19 @ 16:03:08
Postat av: JoVi

Klart som korvspad att du ska börja med fejjan! Det bästa är ju att man kan välja vilka man godkänner som sina vänner :P



Och ja, jag har facebook!

2010-05-19 @ 17:15:17
Postat av: Camilla

Japp, jag har också Facebook. Gillar mest Farmville där. En typ av bondgård där man köper och säljer djur och odlar grönsaker och sånt. :-D

Det är kul att få kontakt med gamla klasskompisar och kusiner. Vi har t ex börjat planera för en kusinträff, vi som inte setts på 30 år... Lite kul.

Kram på dig!

2010-05-19 @ 18:14:59
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Mija

Komsi komsi komsi!! ;) Jag finns där också... som om det nu skulle locka dig.. ha ha ha..



Jag var också anti ett tag, och kämpade emot strömmen, men nu jäklar åker jag med i forsarna.. ;)

2010-05-20 @ 10:58:47
URL: http://mammamija.blogg.se/
Postat av: Pippi

Jajjamen!

2010-05-20 @ 19:39:26
URL: http://langstrump.wordpress.com
Postat av: Charlotte

Klart du skall med! Som en epostlista där du själv väljer vilka som är med. Det är helt perfekt.

2010-05-20 @ 20:17:32
URL: http://ansgarssyskon.blogg.se/
Postat av: JoVi

Har du skaffat FB än? ;)



Vet du vad, häromdagen var det gammal kompis jag "tappat bort" genom åren som addade mig - och då fick jag veta att hon ska starta Bed&Breakfast i Italien! Nice va?! ;)

2010-05-22 @ 20:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback