Hissa och kränk

HISSA

* Min älskade sambo. I bland i grå vardagen glömmer jag bort hur underbar han är.. *älskar*
* Att jag bara har två nätter kvar att jobba! *jihooo*
* Att småälsklingarna trivs så bra på dagis
* Att jag får lön snart!
* Allt jag fick från HM häromdagen

KRÄNK

* Att jag ska jobba i natt! Vaknade sju i morse och har inte vilat något idag.. Ska alltså vara vaken c:a 25 timmar i sträck.. *jisus*
* Att det ösregnar ute.. Mysigt om man ska vara inne, men jag ska snart _cykla_ till jobbet..
* Att någon har snott/lånat mina skor på jobbet.
* Att sommaren är slut, tror jag iaf
* Att min älskling ska bort i helgen

*Ps: Visst var det nåt radioprogram som körde med hissa och kränk? Åsa, kommer du ihåg? Ds*

Kommentarer
Postat av: Åsa

Visst var det från nåt program men vilket.. nu "hör" jag bara "hissa å dissa" från rix morgonzoo i huvudet.. Jag ska oxå hissa å kränka!! Jag vill ju vara som du ;)

Postat av: Idar

Much to think about excellent web-site!! On a purely personal level "what is Love" section gave much insight into this complex subject.

2009-04-21 @ 10:20:58
URL: http://idar.eadas.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback