Söderlund och Bie förresten

Åh, vad jag har fastnat för det programmet. Tycker det är så skönt vanligt på nåt sätt. Tycker Ann är helskön och modig som visar sina mindre bra mamma-sidor offentligt. Skulle vilja att hela programmet skulle handla om hennes familj. :) Dessutom har ju Ann så mycket fina Odd Molly-kläder! Och jättefina barn!
Hon är en skön kontrast mot alla super-mammor i alla föräldratidningar.

Värst är Mama där alla mammor har en egen jättebra karriär, är alltid snygga och välklädda, hinner träna och träffa sina vänner och åka i väg på lyxiga små resor med sin man/själv/vänninorna osv osv. Blir ganska trött på den tidningen ibland. Fast jag blir trött på ALLA föräldratidningar iofs.

Här sitter en annan och jobbar 75%, tränar inte (mer än promenader och sånt), hinner sällan träffa vännerna, åker absolut aldrig på några weekend-resor utan barnen, och  mina kläder ska man inte prata om.(.De är iallafall hela och rena. :)  ) Ganska misslyckad med andra ord. Men för tillfället är jag nöjd med att lulla runt i min lilla mammabubbla. :) Jag är en riktig trökis.

Näe, nu ska jag gå och lägga mej. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jag älskar också Söderlund&Bie, igår kände jag väldigt starkt efter middagen att det programmet kunde ha fått varit så man fick se någon annan som har det kaotiskt också =) Och så är hon ju så rolig med.

Postat av: Nitesongs

Incredible site!

2008-02-13 @ 10:36:45
URL: http://nitesongs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback