Bonde söker fru

Måste bara skriva lite om det. För det första tycker jag inte att det är lika bra som jag trodde att det skulle vara. Det är för segt. Sen tycker jag att de bönder som jag gillade bäst i början (Per-Martin och Marcus) är de minst trevliga nu.

Jag får ren allergi av Marcus. Och jag tycker så synd om hans småflickor på nåt vis. De är så unga och känns så naiva. Det är väl rätt uppenbart att han kommer att välja Magda. Den där Sophia är ju en plåga att se på, antar att hon tycker det är en plåga att vara där också. 

Per-Martin känns inte alls så behaglig som i början. Antar att många med mej föll för hans utseende, men blev besvikna på innehållet. Besviken kommer jag bli om han väljer  den mörka tjejen (Maggi?). Tycker hon känns mest som en golddigger, som ska öppna spa och krukmakerier på hans gård.. *haha*

Micke är den kille jag gillar bäst. Och jag antar att han kommer att välja Marita. Hon verkar ju vara kär som en klockarkatt. :)

Andreas är ju...Andreas, helt enkelt.. :) Jag gillar egentligen ingen av hans damer så mycket. Fast det vore roligt om han valde Helen. Men hur stor chans är det egentligen?

Kommentarer
Postat av: Nicolasstina

Really enjoy your website. Thank You.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback