I can´t belive the news today

Dagens låt: "Open your heart and tell me what's wrong
Why can't you talk like you used to do before
I don't know if I'm weak, I don't know if I'm strong
Hey girl, I can't cope anymore" :))
Dagens dusch: En morgondusch
Dagens frisyr: Som vanligt, halvplatt och hit och dit
Dagens smink: Mascara
Dagens händelse: Besök hos mo och mo. Mysigt!! Och att jag har jobbat lite extra. Kval. övertid. ;)
Dagens planer: Bara att gå och lägga mej. Jag är trött!
Dagens vill ha: En ny byrå till hallen
Dagens saknad: M. och endel kompisar
Dagens drog:  Juleskum och apelsinar´n :)
l
Dagens tråkigaste: Att jobba, fast ändå inte
Dagens finaste: Mina barn! Såklart!
Dagens måste: SOVA!
Dagens dricka: Vatten
Dagens köp: Bröd, apelsinar´n, godis, yoghurt
Dagens mat: Kalops, åh, vad gott det var!
Dagens sjuka:  Faktiskt ingenting. Eller massor på jobbet iofs.
Dagens kärlek: My kiddos :)
Dagens mående: Bra, fast trött och lite smånere

Kommentarer
Postat av: åsa

men var tog Kryptonite-inlägget vägen eller drömde jag det bara...? va scary! Men however så är det våran låt :)

2006-11-18 @ 23:26:40
Postat av: åsa

vart tog min kommentar vägen... drömde jag att du hade ett inlägg om kryptonite å att det var vår låt.. skumt! Men det ÄR vår låt!

2006-11-18 @ 23:39:43
Postat av: Amlon

*hihi* Hann du se det?? ;) Jag tog bort det, den började spela direkt man gick in på bloggen, jobbigt! Men det ÄR våran låt, darling! ;))

2006-11-19 @ 11:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback