Snart födelsedag igen.

L. fyller 4 år på tisdag. Hennes presenter kan sammanfattas med tre ord: Glitter, rosa och prinsess. :) Hon älskar glitter och fina saker. Hon har även beställt guldpapper på paketen. Och fina snören. Och glitterpapper. Egentligen är jag ganska allergisk mot glitter och glamour, men det är självklart att hon ska få det när hon fyller år. Man måste frångå sina principer i bland. :)

Annars skulle man nog kunna ge L. vad som helst i present, och hon skulle vara nöjd med det. I går fick hon en skokartong av sin pappa som hon blev överlycklig över. Hon sa till mej på kvällen "Tänk vilken fin skokartong jag fick av pappa" :)

Tänk för fyra år sedan, då var jag tjock och go´. Det är jag visserligen fortfarande, men betydligt degigare nu.. *haha*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback