God morgon!

Uppe med tuppen idag. Anledningen heter arbete. Annars hade jag åtminstone sovit liite längre. Anledningen heter barn. ;)

Gårdagens idol:

Markus är ju helt överlägsen de andra. Jag blir helt knäsvag av honom. ;)

Johan var inte bra. VAd händer med honom? Jag VILL att han ska vara bra!

Cissi var ok i går, men jag tycker hon är tusen ggr tråkigare nu än på audition. Dessutom tar hon förutsägbara låtar.

Erik bara växer och växer. Jag tycker han var bra i går, och väldigt söt. Jag är antagligen påverkad av min äldsta dotter, som tycker han är gååårdjööös! ;)

Felicia är så dödligt tråkig. Vad är det med tjejerna?? Jag kan fortfarande inte se vad många ser, eftersom F är näst populärast i Idol..

Danny var sådär i går.

Linda åkte ut. Jag måste säga att jag inte är så besviken egentligen. Jag ville hellre ha både Johan och Cissi kvar. Tyckte Linda var bättre i början. Tyckte synd om henne när hon var ledsen iaf.

Nä, dags att åka till arbetet. Ha en bra dag!

Till mina vänner norröver, hoppas ni har det ok i ovädret!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja visst blir man knäsvag av Markus. Men att Felicia är näst populärast i idol, det visste jag inte. Litet märkligt tycker jag.

Postat av: Reneagnethe

A exceptional happy site!

2010-04-14 @ 10:10:21
URL: http://reneagnethe.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback