Tidig morgon

Är uppe med tuppen i dag igen. Herregud, vad "jag tycker om inte det", för att citerar min son. Förresten har jag varit vaken länge. Har haft en HET herre i sängen. Inte riktigt så spännande som det låter, utan bara en feberhet liten O. Vad ÄR det med alla höstbaciller som bara vill vara hos oss?? Varför kan inte folk vara hemma med sina barn? Hur som helst ska pappa vara hemma med dem i dag. L. får också vara hemma, det är emot mina principer att skicka henne till dagis när O. är sjuk, eller tvärtom. :)

Helgen förflöt i lugnets tecken, jobbade. Men egentligen var det inte lugnt där. På söndagen larmande det _hela_ tiden. När det lugnade ner sej slängde jag mej på soffan, och råkade somna av i två minuter. Trodde jag gjorde det obemärkt, men S. som jag jobbade berättade att jag hade snarkat! Vad sker liksom, jag snarkar ju aldrig! Pinsamt! :)

I dag ska jag jobba. Sen ska jag åka till stan och köpa en ny, riktig febertermometer. Tycker örontermometern är helt värdelös, mitt sämsta köp ever. Sen ska jag köpa en svart mössa till mej. Köpte en grön och grön randig sjal i lördags, då är det inte så fint med mönstrade mössor. I love mössor. :) Sen borde jag byta en tröja jag köpte till M. också. Tror ni inte att hon hade köpt en _nästan_ likadan i lördags. M. fyller ju snart tonåring. Det är inte klokt. Svårt är det att köpa present också. Hon får iaf en mp3-spelare, det var nr 1 på önskelistan.

Nä, nu ska jag borsta tänderna och förbereda mej för en givande dag på arbetet... Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jag gillar verkligen den nya bakgrunden! Visst är det jobbigt att vakna tidigt? Mina barn har ju fortfarande sommartid i kroppen förstås. Men det har väl alla.

Postat av: Emma

Jag tycker att du skriver väldigt trevligt. Ha en bra dag själv!

2006-10-30 @ 10:35:17
URL: http://emmalexa.blogg.se
Postat av: Amlon

Charlotte: Visst är den fin. Jag Hatar tidiga mornar, men i morse sov vi till 8.20. Oj, vad skönt! ;)

Emma: Tack, snälla!!

2006-11-01 @ 22:58:57
Postat av: Runarkornelia

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

2009-10-22 @ 10:49:23
URL: http://runarkornelia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback