Kräsen

Jag tycker själv att jag är dryg. Tänk om jag bara kunde köpa något ,utan att tänka och älta. När det gäller mej själv är jag _totalt _ okräsen. Bara det är billigt så sätterjag på mej vad som helst.. *haha* Men till ungarna.. Suck! Har varit på jakt efter bruna täckbyxor till L. Men jag hittar inga som duger. Varför kan jag inte köpa första bästa?? ;)

Jag blir förundrad och imponerad av folk vars bloggar består av klädsnack och bilder på olika outfits. Hur kan man ha så mycket kläder, och framför allt hur hinner man engagera sej så mycket i det. Men nu har jag kommit på att jag är likadan när det gäller barnens kläder. Kanske ska starta en blogg om mina barns kläder? *hihi*

Börjar direkt.. Dagens klädval på berget. (Vi är hemma och är sjuka)

L.: Rosa joggingbyxor, randig tröja (mörkrosa och vit)(Rosa rockar)
Nu: Mitt gamla nattlinne från det glada 70-talet ;)

O.: Bruna joggingbyxor, svart tröja med spöke på (O. hjärtar spöken :))
Sen bakade vi, och efter det blev det klädbyte igen. Blå joggingbrallor och blårandig tröja.
Nu: Brandmanspyjamas (O. hjärtar brandmän också)

M: Prickig topp (Svart/vit)och blå jeans (jag får ju inte vara med o välja kläder längre, men hon har bra smak :))

Själv slackar jag runt i gröna baggybrallor och svart topp. Verkligen inte värt att nämnas. Jag skulle behöva ha lite klädsmak och intresse när det gäller kläder till mej själv. När jag ser någon med snajsiga detaljer typ smycken, sjalar osv så tänker jag bara "Hur orkar dom?" fastän det är jättefint. Jag skulle vilja var så ambitiös så jag bytte halsband varje dag. :) Men jag antar att allt beror på att jag känner mej så fet just nu, så jag är inte värdig nåt annat än slacker-stilen. *herreguuuuu*

Är det någon som ser ett par schyssta bruna termobrallor, hojta!!

Kommentarer
Postat av: Helena

*haha* Känner igen, big time! Till och med det där med bruna täckbyxor...var finns det? Ska till storstaaan i morrn och leta, igen...säkert inte sista gången. Fast nya halsband har jag! Två st till och med ;)) Kram!

2006-09-29 @ 20:35:59
Postat av: Amlon

Helena: Men vad är det för feeeel på oss?? ;) Så jkla ytliga och kräsna!

Men vad du är poppig då med nya halsband! Impad! ;))

KRAM!!

2006-10-02 @ 13:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback