Valet

Måste skriva lite om det kommande valet. Jag är trött på det. Men jag ska rösta. Tycker att det är en plikt, faktiskt, om man så röstar blankt så har man iaf röstat.

Själv vet jag inte alls vad jag ska rösta på. Har gjort två test på internet, och båda gångerna har jag blivit miljöpartist. Det var mer än jag själv visste. :) Däremot vet jag vad jag absolut inte kommer rösta på..

M. är väldigt engagerad i valet, iaf att länsa valstugorna på grejer. ;) Jag vet inte allt hon har kommit hem med. Jag har iaf fått en slask-skrapa (eller vad det heter) och en sån där mojäng man sätter in i myntspringan (??) på kundvagnen. Hennes pappa har fått en isskrapa. Småsyskonen har fått hink och spade. Själv har hon mängder av pennor, ballonger, godis, pins osv. Man kanske ska rösta på det partiet som har godaste godiset?? :)

Så nu har jag skrivit lite om politik i min blogg, det kommer inte bli en vana. :)

Föresten, kära läsare, lämna gärna ett spår när ni är här! :))

Go´natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback