Men vad fasiken

Småisarna och jag är sugna på ägg till frukost, så jag skulle gå och koka. DÅ finns det inget vatten i kranen! De har stängt av vattnet, och inte meddelat det!! Jag har väl helpanik förstås, jag måste ju duscha på morgonen för att överleva dagen. Och hur gör man ordning två barn utan vatten? Att de har stängt av vattnet har med vattenläckan att göra, ni vet den som inte fanns.. (Jag myser fortfarande när jag ser hyresvärden, btw.. ;))

NU kom det en liten rar rörmokare och ringde på och bad om ursäkt för att de hade stängt av vattnet, det skulle komma tillbaka om en halvtimme. Puuuh! ;)

I dag ska L. till frissan. En av punkterna på listan avklarad, trots att min semester inte börjat än. Way to go! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback