Utmanad

Jaag blev utmanad av Decembertjej för lääängesedan. Hon ville att jag skulle skriva om "Mitt favoritordspråk - och varför". Hjälp, vad svårt. Det finns ju massor som är bra. En stående favorit hos mej ( och alla andra, skulle jag tro..) är CARPE DIEM, Fånga dagen! För det är ju något alla borde göra. Jag försöker att göra det, varje dag! Tror aatt jag är ganska duktig på det, men man kan alltid bli bättre! :)

Läs mer om utmaningen hos
Decembertjej. Har du lust att hänga på kan du väl berätta om, eller visa, ett sommarminne!

Här är ett sommarminne från mej. Det är från förra sommaren. :) Vi hade en härlig dag vid en liten strand vi hittade på när vi var ute och gick. Mysigt!!
 image318
Här fångar vi ju dagen också föresten! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Bästa ordspråket! Och fint kort. Underbara färger.

Postat av: Kjellinskan

Hello! :) Å, vilken fin badbild. Är det i era hemtrakter, eller?
Trevlig lördagskväll!

2007-08-11 @ 19:51:50
URL: http://kjellinskan.blogspot.com
Postat av: Amlon

Emma: Absolut. Ja, det ser nästan ut som vi är utomlands! ,)
Kjellinskan: Japp, Vid den största sjön här i stan. Du känner säkert till den! ;)

2007-08-12 @ 20:40:16
URL: http://amlon.blogg.se
Postat av: decembertjej

CARPE DIEM är nog ett ordspråk som många tycker om när man väl förstått dess innehåll "på djupet". Jag gjorde det nog efter att min goa farmor gått bort. Då insåg jag hur fort livet springer förbi...
Underbar bild :-)
I avsaknad av kamera och så små barn blir jag helt sjuuuuk. Vill nog ha båda delar egentligen *ler*.
Kram!!

2007-08-13 @ 10:27:26
URL: http://decembertjej.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback