Utmanad

För länge sen (..när jag fyllde fyra år, fick jag en gåva av min far.. *tralalaa*). Nädå. Men för ett tag sedan blev jag utmanad av C.. Utmaningen gick ut på att man skulle skriva 7 önskningar. Jag önskar mej naturligtvis allt som jag antar att alla andra önskar sej (typ Lycka +  välgång,+hälsa och sån´t till alla jag känner, fred på jorden osv, )så därför kommer jag dra till med önskningar som jag önskar mej UTÖVER det! (Mycket önska blir det.. ;))

* En Mp3:a. Ska få överta tonåringens för hon har köpt en ny. :)
* En ny hårfärg. Jag tycker min hårfärg är rätt tråkig nu. Saknar t.om det svarta. *haha*
* Att jag blir lite socialare i vissa fall. Och att jag kan tagga ner lite i andra fall..
* Ett eget litet cafe. Ja, tack!
* Vårsol och nya fräknar på näsan. Snaaaart!
* Att jag kommer över min köra-bil-fobi och tar tag i körkortsh*lvetet. Föga troligt.
* Sinnesro, varje dag!


Kom igen, önska du också!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag önskar dig en god fortsättning!
Hoppas du har haft en fin jul!

Postat av: Nergårds-Emma

Jag har också köra-bil-fobi som jag väldigt gärna skulle vilja komma över. Fast jag har körkort, men vågar sällan köra.
Mysig jul ni har haft!

2007-12-27 @ 14:29:25
URL: http://nergardsemma.blogg.se
Postat av: Charlotte

Roliga önskningar! Kul att se!

Du skulle definitivt ha ett litet café. Jag skulle sitta där och bli tjockare och tjockare vid ett lagom stort bord. Hmm..skaffa en kalorieleminator som du kan köra bakverket igenom - och några handmålade blomkrukor =) - så kommer jag som ett skott.

2007-12-27 @ 19:04:49
URL: http://www.ansgarssyskon.blogg.se
Postat av: Amlon

Junitjej: Tack detsamma!

Nergårds-Emma: Ja, men du har iaf körkort! ;)

Charlotte: *hahaha* Du ska få ett alldeles eget bord, med extra många handmålade blomkrukor på! Det kan jag lova! ;)

2007-12-29 @ 18:28:19
URL: http://amlon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback