Dagen

Hela dagen har jag tänkt på Johanna Sällström. Det är så ofattbart!

Ljusglimtar idag var muffinsbak med småisarna, taccobuffe och jobbfestligt, och underbara, underbara lilla bebisen A. Han var helt ljuvlig!

Mitt hjärta håller på att brista vid tanken att jag kanske inte kommer att få någon mer bebis. Jag är helt sjukt bebistokig, I need help! ;)

Nu ska jag lägga mej och läsa en tidning och kyla ner mej lite. Och bara tänka på kolik, vakna nätter, sår på bröstvårtorna osv. Och absolut inte på fjuniga små hjässor, små söta tår, hur gott en bebis luktar, att få vara mammaledig, att ha en bebis i magen och sånt där. Absolut inte! :)

I morgon ska jag vabba igen. L. har kräkts. Är det jag som går omkring med någon magsjukabacill eftersom alla utom jag blir magsjuka??

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej du bebisgalna! :-) Här är en till som längtar. Jag satt med några kursare och snackade innan vi gick på teater igår. Och vi kom att tala om bebisar (en kompis är nybliven mamma) varpå jag yttrade ett väldigt längtansfullt "Oh my god". Alla tittade på mig och brast i skratt. "Nej, det är inte alls så att jag längtar efter barn." :-) Ja, visst är det ofattbart med Johanna Sällström. Helt fel.

Postat av: Amlon

Skönt att fler har samma känslor. :) Sköt om dej, Emma!

2007-02-15 @ 23:06:55
URL: http://amlon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback