En snabbis

Skämmes ta mej fan! Jag blir sittandes uppe så länge varje kväll bara därför det är så roligt att bloggao ch att läsa andras bloggar. Det är ju rent skadligt. :)

Dagens bästa:

* Ny tvättmaskinen kom i dag. Jag var som ett barn på julafton, Herregud, get a life! :)))

* Att tandläkaren sa två ggr att L. hade ett så fint bett. Alltså kan det inte synas att hon "munnar", det skulle ju tandis sagt. Tandläkarbesöket gick jättebra. Belöningen blev: en rocka i gummi av tandläkaren. Av mej fick hon en ASKUNGE-TANDBORSTE med glitter. Förstå vilken höjdare! :) Sen valde hon en sån där figur med badskum i.

*Årets första wienersemla! Åh, så gooooott!

* L. och min dag på stan. Mysigare sällskap får man leta efter!

* Hey baberiba-kväll med M. :)

* När O.-sångfågeln brände av "Mamma jag vill kissa" klockrent. Visste inte ens att han kunde den. Han är för rolig när han sjunger. Han tar i med sådan basröst. :))

* Ingen magsjuka ÄN. :)

Ha det så bra! Nu ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: Nergårds-Emma

Har du fått ny tvättmaskin? Jag älskar tvättmaskiner så jag förstår din lycka :-)
Semlor måste jag köpa *mums*

Postat av: Emma

Grattis till nya tvättmaskinen :-), och till L:s fina bett, och till "ingen magsjuka". Kram Emma

2007-01-19 @ 19:15:28
URL: http://emmalexa.blogg.se
Postat av: Chrissie

Visst blir man lätt hängandes framför datorn alldeles för länge.. Låter som en bra dag. Wienersemlor, vad är det? Chrissie

2007-01-19 @ 22:48:03
URL: http://chrissie.blogg.se
Postat av: Amlon

Tack för grattis! :)

Chrissie: En winersemla är en semla gjord med wienerbrödsdeg. Jättesmaskigt! :)

2007-01-23 @ 14:33:22
URL: http://amlon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback