Finding neverland

Har sett den filmen nyss. Jag tyckte verkligen om den. Johnny Depp är ju så himla bra, och för att inte tala om den underbara lille "Peter". Tänk vad fantasi berikar livet. Jag älskade Peter Pan när jag var liten, både bok och film. Önskade att han skulle komma hem till mej någon kväll. :)

Apråpå fantasi så har jag fått tre barn med väldigt mycket fantasi. I går kom O. till mej i köket och sa "Du, Victor, här får du". Helt plötsligt hade jag bytt namn till Victor. :) Sen lekte vi länge att jag hette Victor och att O. hette O. och vi var två pojkar som "gjejade". Sötunge!! Skulle kunna skriva en lååång blogg om mina barns lek, men det får bli en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Johnny depp är min favoritskådis

Postat av: Helena

Underbara lilla bror! :)

Jag läser gärna en lekblogg, det är så enormt häftigt med all fantasi! Här har vi för det mesta en Pelle Svanslös nu, även kallad PelleSvanslösJulhunden ;)

Hoppas L mår bättre nu! Och att allt är bra med er andra! Kjamkjam ;)

2007-01-27 @ 22:56:00
Postat av: Emma

Den filmen är alldeles underbar. Jag gråter ögonen ur mej varje gång. Själv kollar jag just nu på Brokeback Mountain och bloggar samtidigt. Simultankapacitet :-)

2007-01-27 @ 23:09:49
URL: http://emmalexa.blogg.se
Postat av: Emma

"Varje gång jag ser den" skulle jag skriva. Kanske inte så bra simultankapacitet ändå. :-D

2007-01-27 @ 23:10:27
URL: http://emmalexa.blogg.se
Postat av: Amlon

Helena: Roligt med Pelle. :)Roligt att O. sa Victor förresten. Den enda V. han vet är din. Han minns väl att vi skickade en "brand" till honom. Kram på er!

Emma:*hihi* :)
Jag grinade också jättemycket! Skönt med sånna där gråt-filmer!

2007-01-28 @ 14:37:33
URL: http://amlon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback