God morgon

Neee, jag ligger inte däckad i magsjuka. Jag jobbar helg. Det är så sjukt mycket på jobbet just nu. I går åt jag kl. 14.30 mot vanliga fall kl. 11. Det är rekordnoteringar på stegräknaren varje dag. :) Sitter och laddar för att gå i väg om en stund. Det har snöat massor i natt, så det blir till att pulsa. Typiskt nog jobbar jag delad tur, så jag ska snart gå hem igen, för att se gå till jobbet några timmar senare. Jobbigt.

O. hade en släng av magsjuka. Han kräktes flera gånger på fredagskvällen, men sen har det inte blivit något mera. Skönt.

Annars  går väl livet sin gilla gång. Min sambo har kört sönder min NYA tvättmaskin. Jag höll på att bli galen på honom, hur lyckas man? Kunde ha auktionerat ut honom på blocket lätt. (Sambon alltså..)  Som tur var har jag inte betalt den än, utan man skulle betala när man ser att den funkar.. ´Men nu får han ringa försäljarna och berätta, jag gör det inte! Egentligen var det väl en ren olyckshändelse, men det hade aldrig kunna hänt mej. ;)

I går skulle L. vara uppe länge. Och det var hon också. Hon var uppe längst i familjen, bara pappa var uppe längre. Både jag, O. och de två storasyrrorna gav upp före henne. :) Men vad hon njuter av att vara uppe länge, det är ju så mysiigt. Hon var i sitt esse och satt och sa roliga saker från Askungen typ
"-ÖH, öh, öh har den äran
- Nej, nej dumsnut" :)) *sötunge*

Nej, nu ska jag surfa runt lite på favoritbloggarna. Ha en bra dag, alla!

Kommentarer
Postat av: Emma

Mysigt med "Askunge-unge", hi hi. Vad trist med tvättmaskinen. Tur att ni inte hade hunnit betala den än. Hoppas du får en fin dag trots att du jobbar. Kram

Postat av: Chrissie

Jobbigt med mycket på jobbet, själv blir jag helkonstig om jag missar lunchen. Jag är nog lik skalman med en inbyggd mat-o-sovklocka ;)
Önskar dig en bra söndag, Chrissie

2007-01-21 @ 11:06:16
URL: http://chrissie.blogg.se/stallsidan
Postat av: Chrissie

.....såhär skulle ju länken se ut - vimsigt med två sidor ibland!! /Chrissie

2007-01-21 @ 11:09:00
URL: http://chrissie.blogg.se
Postat av: Nergårds-Emma

Jag trodde vi hade åkt på kräksjukan när ena sonen kräktes i Onsdags. Som tur var hade han bara åkt på en rejäl förkylning *puh* Skönt att du också klarat dig! Kram

2007-01-21 @ 21:44:01
URL: http://nergardsemma.blogg.se
Postat av: Charlotte

Tänk att du klarat dig hittills. Det här är ju typ bloggvärldens mest spännande just nu - (När)Skall hon bli sjuk????

Fast om man skriver "tänk att du klarat dig hittills" - betyder det att du absolut kommer att bli sjuk då bara för det?

NEJ! Ingen vidskepelse! Här firar vi bara Amlon, hälsan själv =)

2007-01-21 @ 22:15:24
URL: http://www.ansgarssyskon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback