Hej

Ett litet snabbt hej från mej. Jag vet inte vart tiden tar vägen, för jag har inte hunnit någonting på de senaste dagarna. Har saknat att blogga. :)

Allt är bra här. Magsjukan verkar vara över för den här gången, och jag har fortfarande inte fått det. Jihoo! :) Är lite imponerad av mitt immunförsvar eller vad nu anledningen är att jag sluppit.

Den här helgen är det bara jag och småttingarna hemma. Det är jättemysigt! :) I kväll har vi ätit korv med bröd framför tv:n och bara myst. L. och jag skulle titta på "Let´s dance" men hon gav upp och ligger och sover i soffan. :) Jag ligger i soffan och äter rostade kikärter och tittar på dansen, trots att jag tycker det är ganska trökigt. Men det är skönt att bara ligga och begla utan att behöva använda hjärnan så mycket. :) Min favorit är nog Tobbe trollkarl. :)

Nej, nu måste jag krypa ner under filten igen, I like! :) Ha en skön fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback