Hissa och dissa!

HISSA

* Det SNÖAR! Det är t.om vitt på marken. :) Äntligen!
* Att jag upptäckte tjusningen med att blogga. Det är så kul!
* Ett överkast jag hittat. Tror att jag ska välja ett brunt.
* Bruna kläder på mina barn! Jag älskar det. trots att jag är uppfödd med det.. :)
* Att jag är tre-ledig i helgen. Naaajs!

DISSA

* Att vi är snoriga
* Att jag börjar 7 i morgon. Måste gå och lägga mej..
* En sak M. och jag läste på nätet idag.. Drama!
* Att fläkten i datorn toksnurrar, hör inte vad jag tänker typ..
* Att jag inte vinner på någon trisslott, som jag visserligen aldrig köper, men ändå.. :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag hissar också bruna barnkläder. Det var en kille på dagiset där jag extraknäckt som hade en brun velourbyxdress från Katvig med randiga byxor i vitt och brunt och helbrun kofta. Så söt så det var helt otroligt. Han hade en likadan i grönt. I den såg han ut som en väldigt söt groda :-)

Postat av: Amlon

Åh, katvig. I like!

2007-01-14 @ 09:22:28
URL: http://amlon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback