Hissa och dissa

HISSA

* Myslunch på 50-tals-cafe. Småisarna åt pannkakor med sylt och grädde, jag åt en smaskig macka, inredningen var underbar, personalen var jättetrevlig. :)

* Att det är 30% rabatt på reapriset på Åhlens just nu. I like!

* Att gympafröken sagt till att inte halva släkten får följa med på gympan, utan bara barnet som går och en förälder. Äntligen!

* Att det blev vinter till slut. Vi har tre decimeter snö och -11 grader nu. Då kan det ju bli vår på riktigt sen!

* Min sköna svarta jacka. Värmer gott ända ner på låren! :)

DISSA

* Att folk inte klär på sej när det är kallt. Sen klagar att de fryyyyser. Det ÄR inget töntigt att ha mössa, vantar och sjal snarare är det töntigt att inte hade det!

* Folk som köper figursydda kappor till sina lekande barn. Lätt att leka i liksom..

* Att jag är så tjåååååååck!

* Läskiga familjen på gympan. Jag kan bara inte med tillgjort övertrevliga människor. Jag klarar inte av kallprat. (Jag borde väl egentligen dissa mej själv för det.. )

* Att jag är uppe fortfarande, fastän jag är så himla trött. Suck!

Kommentarer
Postat av: Emma

Låter mysig med 50-talscafé.
Vi har också vinter. Mysigt med litet vitt i mörkret. Vad kul det låter med "läskiga familjen". Fast det kanske inte alls är kul...Kallpratar övertrevligt fast med döda ögon eller vad gör de?

Postat av: Amlon

Exakt. Både jag och min sambo har reagerat på samma sak. Dessutom har de ett väldigt tillgjort sätt mot sina barn också. Känns inte naturligt alls.

2007-01-23 @ 12:24:45
URL: http://amlon.blogg.se
Postat av: Jonahmerete

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2009-09-10 @ 10:53:26
URL: http://jonahmerete.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback