Jag visste det.

Jag visste att jag inte skulle klara av att köpa kläder till nya bebisen. Jag är waaaay to kräsen (Fråga Å, hon vet! :)) Det blev inga klädetr alls i dag, men det fanns en outfit som jag tyckte var jättefin, svarta plyschbyxor och svart-vit-randig body. Men det kanske inte är alla som gillar svart på bebisar? Men jag tyckte det var fint! Vägrar köpa något som jag inte kan stå för när jag ger bort det. Det finns ganska mycket fula barnkläder. Sen har vi passform och storlekar också.. Don´t get me started! :)

I stället tröstade jag mej med ett par Ecco-kängor bara till mej. :) Har velat ha ett par läänge, och nu hittade jag ett par som var perfekta. Svarta goretex. Perfekt när man är ute med barnen, eller ute och går (Som jag ju jämt är, körkortslös som jag är..). Inga som skulle plats i någon mode-blogg direkt. *haha*

I morgon ska jag jobba och barnen ska på dagis. Tonåring-M ska praktisera i skolköket i morgon, och är smånervös om hon ska behöva ha någon tjusig mössa på sej då. *haha* Tänk vilka problem man har som tonåring. :)

Kul att Saltön börjat igen. Jag vill också öppna ett sånt cafe som min favvis Emily har gjort. :)

Nej, nu ska jag gå och krama lite på min sambo.

Kommentarer
Postat av: Emma

Snyggt med svart på bebisen. Jag har en kompis som klädde sina i dödskallemärkta kläder. Urcoolt!

Postat av: Pernilla

jag tycker det är jättfint med svart på bebis, men tycker det är supersvårt att hitta nåt när det är små.
är oxå sådär kräsen när det gääller kläder och speciellt till andra.
kram Pernilla November 02 mamma

2007-01-30 @ 14:45:29
Postat av: Åsa

Men A.. vad menar du med att du är kräsen med barnkläder..? Förstår ingenting nu för när vi var i Örebro så köpte du ju precis vad 17 som helst.. å mest av allt på kapp-ahl.. vad har hänt?? ;)

2007-01-30 @ 18:59:17
Postat av: Amlon

Emma: Döskallar är jättecoolt! :)

Pernilla: Vad kul att se dej här! :) Hur har ni det?

Åsa: Jag VEEEEET, visst är det konstigt?? ;) Kapp-ahl rocks, liksom.. *haha*

2007-02-01 @ 11:21:12
URL: http://amlon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback