Lista

Snott av Qaroline igen..

ÄR: En lagom "tjock" dam i sina bästa år.:) Trebarnsmor, "plastmamma", oromantisk, glad, omtänksam, ensamvarg, lugn, sprallig, bullmamma, snäll, nöjd, lite cynisk, osv,osv
GER INTRYCK AV ATT VARA: En lugn människa som inte kan repa humör (Men det kan jag!)
KAN: Inte allt jag vill, men ganska mycket. :)
BLIR GLAD AV: Mina barn, såklart! att få baka, shoppingfynd, glada människor. Blir glad av väldigt mycket!
HAR: Några extra julkilon jag skulle vilja bli av med.
VILL HA: Ett hus!
SKULLE VILJA: Jobba 25% eller nåt. :)
TYCKER OM ATT: Vara ledig med barnen, gå på Åhlens och Ikea, baka, titta på bra tv/film
HAR ETT BRINNANDE INTRESSE FÖR: Barnen (Gud, vad kul jag låter.. haha)
BRYR MIG OM: Mina när och kära! LOVE!!
TRIVS MED: Med livet 99 gånger av hundra
KÄNNER OBEHAG INFÖR: En svår och jobbig grej
PLANERAR ATT: Jobba natt i sommar med
BOR I:en 5-rummar i ett hus som är byggt på 30-talet. Mysig, men ett rum (minst) för litet
SKULLE VILJA BO I: I ett stort och rymligt sekelskiftshus vore inte dumt. Gärna nån gammal skola eller nåt. :)
 KLÄR MIG GÄRNA I: Skönt och svart
ÄTER GÄRNA: god mat! :) Frukt och även godis..
DRICKER GÄRNA: vatten, cola, julmust
TRÄNAR: Inte mer än att jag går över 10000 steg varje dag
TITTAR OFTA PÅ: Braiga tvprogram
LYSSNAR OFTA PÅ: Winnerbäck är min största favorit. Gillar mest musik på svenska.
LÄSER: Massor, massor med barnböcker, tidningar och då och då böcker för mej. Skulle vilja läsa mer. Och så bloggar förståss! :)
PRENUMERERAR PÅ: Allt om mat (Min husbibel! :)) och Allt i hemmet, och morgontidningen

Kommentarer
Postat av: Emma

Dessa listor! De är så roliga. Undrar om folk orkar läsa om jag publicerar den på bloggen. Jag snor den av dig nu och så publicerar jag den imorgon kanske... Sköt om dig!

Postat av: Idarellinor

hey pete, great website, thanks so much for all your hard work on building and maintaining the wimpole therapeutics site. also thank you for your contribution to the clinic s magazine. keep up the good work.

2010-11-24 @ 08:23:53
URL: http://idarellinor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback