Magsjuka

L. ligger däckad i magsjuka. Hon har varit så tapper och suttit och kräkts i en gammal glassburk. Gumman! Nu sover hon sedan en timme tillbaka.

Lillebroren, som än så länge är pigg, går omkring och är så förundrad varför L. ligger och sover. "Jag ska pjåga L. om hon äj tjött" sa han sen gick han in och frågande den sovande L.. Sen kom han till mej och sa "L. sa att hon vaj tjött". *sötis* :) Han är verkligen bekymrad över syrran. Han har även lagat mat till henne och bjudit henne på (när hon sov). :) Sen passar han även på att leka med Lovas grejer lite.. *hihi*

Nu ska vi bara hålla tummarna att L. piggnar på sej och att vi andra slipper kräkas..

Kommentarer
Postat av: Helena

Å stackars...krya-på-dig-kramar till lilla vännen! Hoppas ni andra klarar er!

O är en riktig charmis! :)

2007-01-04 @ 12:54:30
Postat av: Emma

Uss uss! Magsjuka är inte roligt. Hoppas det går över fort fort!

Postat av: Cinapina

Fy bubblan för magsjuka...
Grabben här ser ut som en prickig korv, stackarn..
Tatueringen ska jag ha på armen. Lite svårt att förklara motivet. Ska lägga ut bild här så snart jag är hemma igen efter att ha gjort den..
Kommer bli jätte läcker tror jag..
Hörs snart
Cinapina

2007-01-04 @ 23:04:10
URL: http://blombergskan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback