Nytt år, nya utmaningar

I kväll har jag som sagt arbetat. Vi hade en miljon larm, tror jag. Inte vet jag om det är det nya året som gör att folk får ångest? Men mycket spring blev det. Har insett att det där med 10 000 steg/dag inte är någon match för mej, åtminstone inte när jag jobbar. 

Nu har vi börjat med vårat nya EU-anpassade schema. I hate EU. Tycker schemat blev sämre. När vi jobbar kväll till 21 får vi inte börja kl. 7 morgonen där på, som vi alltid ha gjort.  Utan vi måste börja kl. 8, och jobba en timme längre på eftermiddagen. Det känns sådär. För mej är det stor skillnad på att sluta halv tre, i stället för halv två som jag brukar. Fast de är ännu värre för heltidarna som får gå till kl. 17. Fy faun!

Well, man vänjer sej väl. Barnen får ju äta mellis på dagis ibland, och det gillar de ju. Det är bara mamman som vill ha hem dem tidigt. :)

Kommentarer
Postat av: Cinapina

haha dom där tio tusen stegen är ganska lätta att komma upp i om man är hund ägare osså..
Trodde jag skulle behöva kämpa för att komma upp i så många steg men dom liksom bara trilla dit iaf..
Ha det så jätte bra
*blombergskan*

Postat av: Amlon

Det går verkligen av bara farten. Kul! :)

Ha det bra!

2007-01-02 @ 22:33:55
URL: http://amlon.blogg.se
Postat av: Justoffice

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2008-02-13 @ 15:21:24
URL: http://justoffice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback