Stor ålderskillnad

Mellan mitt första och andra barn är det nio år. Ganska mycket. Mellan andra och tredje är det 15 månader, inte så mycket. Antingen eller människan.. :)

Hur som helst så tycker jag att det är jättemysigt att ha barn i så pass olika åldrar. De har ju helt olika behov. Nu på kvällen har jag suttit inne på tonåringens rum och vi har lyssnat på musik och pratat om kändisar och sånt . Enganska stor kontrast till dagen jag hade med småisarna. :) jag  har en sjuåring i mitt liv (sambons dotter) gör det hela ännu mysigare. Det är verkligen varierande.

Nu håller datorn på att ge upp, tror jag. Lika bra att jag gör detsamma! Ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: Thea

Håller m om att det är roligt att ha barn i stor ålderskillnad. Vår stora är sju år och lillan sex månader.
Ha en bra dag.
Thea

Postat av: Amlon

Thea: Visst,Man får liksom det gottigaste av olika åldrar samtidigt. Det är inte så dumt! :)

2007-01-14 @ 14:47:56
URL: http://amlon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback