Trött men frisk

Trodde att magsjukan _äntligen_ hade gett sej på jobbet, men nej då. När jag kom tillbaka efter min rast hade vi fått ett till fall. Men VAD är det frågan om? Det är iaf inte vinterkräksjukan, utan vanlig hederlig magsjuka. Lite synd för all personal som varit hemma för de skulle ha sluppit karensdag om det var vinterkräkan. Men jag är fortfarande frisk. I can´t belive it! (tack, Charlotte för visat intresse ang. min ev.magsjuka.. *hihi*)

Annars är jag ap-trött. Helgen har varit den värsta i manna minne. Hjälp vad vi har haft mycket att göra! Skönt att få vara ledig i morgon och bara krama på småttisarna! På kvällen ska vi gå på familjegympa. Ska bli så kul! :)

Nej, nu måste jag gå och lägga mej. Godnatt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback