Utmanad

Emma har utmanat mej att ställa en fråga eller säga något till fyra stycken icke levande personer. Svårt, men roligt!

* Min mormor: Så här har jag blivit, vad tycker du? Saknar dej varje dag!

* Astrid Lindgren: Jag hoppas att du läser dina sagor för alla barnen i himmelen!

* Jim Morrison: Kan inte du skicka ner lite visdom till kidsen på jorden om hur riktig musik ska skrivas/spelas/sjungas? Please!

* En liten bebis som kom men vände om: Hoppas du har det bra på ditt lilla moln!

Som sagt, svårt men roligt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad fint.
Tänk om det är så att när man dör så läser Astrid Lindgren sagor för en. Vad kul det hade varit!

Postat av: Åsa a

jag blir helt ledsen här ju.. jag visste inte om att en bäbis kom å vände om.. Måste ju skriva det jag tänker typ varje dag: jag SAKNAR dig! always.. KRAM!!!

2007-01-23 @ 22:41:17
Postat av: Amlon

Emma. Det är ju det man hoppas. Tänk vad mysigt! :)

Åsa: Inte nån av mina bebisar, men en annan bebis jag vet. Ledsamt är det iaf. Saknar dej också alldeles för mycket!!! KRAM!

2007-01-23 @ 22:53:01
URL: http://amlon.blogg.se
Postat av: Terjelena

Very informative...God Bless

2009-01-07 @ 11:41:23
URL: http://terjelena.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback