10 saker jag tycker om extra mycket i dag

* Halva reapriset på Åhlens. Jag älskar Åhlens!

* Att jag är ledig! Johoo!

* Att lyssna på gamla "Sommar". Lyssnar just nu på Mia Törnblom.

* Nya HM-katalogen. Åh, vad mycket barnkläder jag vill köpa! :)

* Blogg-livet! Vad kul det är egentligen!

* Att alla mina barn är så fantasirika! Och att de kan leka! (Tonåringen leker gärna med småisarna, tycker det är härligt att vara lite barnslig i smyg! ) :)

* Coca cola, tyvärr..

* Att det kanske ska bli fint väder snart. Ä*N*T*L*I*G*E*N!

* Tidningen Topphälsa.

* Lax!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag gillar också tidningen ToppHälsa!

Postat av: decembertjej

Väldigt många månadstjejer här *fniss*.
Jag tycker topplistan var finemang. Vill bara byta ut Topphälsa till Amelia och CocaCola till mineralvatten för jag har gått på avvänjning! Jag var i princip CocaCola-beroende tror jag för jag kunde åka iväg och köpa det rakt av när jag blev sugen och fick nästan abstinens....
Ikväll blir det färska räkor och varmrökt LAX *mums*.

2007-07-31 @ 19:28:30
URL: http://decembertjej.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback