Gaaaaaaaaaaaaaaah!

Ångesten är STOR! Av flera anledningar, men den största är att jag snart börjar jobba igen. Jag vill inte! Jag VET att det kommer att gå bra, men nu känns det som ett mörker! Kanske för att jag ska jobba natt?? *hahaha* Ni fattar va? Mörker..Natt. ;)) Gud, vad jag är rolig!

I går var vi hos mo. och mo. hela dagen. De har äntligen kommit hem från utlandet. Barnen var jätteglada. Ett, tu tre när vi satt och åt utbrast O.: Jag ÄLKAR er! Gissa om det värmde mo. och mo. ;)

I dag ska jag ut på dejt. Min tonåring och jag ska gå och äta på en thairestaurang. MYS! En försenad examenspresent. Jag förstår inte vart veckorna tar vägen?? Det är bara hon och jag som ska gå. De andra ska till mo. och mo. igen. Mysigt för dom och mysigt för oss! :)

Hoppas alla får en fin dag!!

image258

Kommentarer
Postat av: Nergårds-Emma

Vilka roliga negerbollar :-) Hoppas att du har det lugnt och skönt ;-)

Postat av: Madde

Härliga bollar!!

2007-07-11 @ 15:26:27
Postat av: Thea

Lät väldans mysigt med restaurangbösök, ta med mig bort från snoriga ungar, haha

2007-07-11 @ 15:51:50
URL: http://www.theasrum.blogg.se
Postat av: Martinstella

Very useful information. Thank you!

2009-12-09 @ 08:54:35
URL: http://martinstella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback