Live Earth Och Live aid

I dag är det Life Earth. Jag tittar lite då och då. Just nu är det Snow patrol, I like!

Kommer ni i håg Live Aid? 1985 var det. Känns som om det var alldeles nyss ju! ;) Hittade den här underbara bilden när jag googlade Live aid.

image269

Blir man nostalgisk, eller vad? ;)
Här kan man läsa lite mer om vilka som var med. Jag kommer  i håg att jag gillade många av artisterna. Tex: Bryan Adams, u2, Spandau Ballet, Paul Young, Dire Straits, Nik Kershaw, Queen, Simple Minds, Duran Duran, Phil Collins, osv.

Det var tider det! ;) F*n, vad jag är gammal och gaggig!!


Kommentarer
Postat av: JoVi

ATT jag kommer ihåg! Fast bäst kommer jag ändå ihåg "Do they know it's Christmas?", den låg i min julklappshög -84 ;)
Just nu blev jag väääääldigt sugen på att leta fram något gammalt kassettband med Tracks-listan inspelad *haha* Blev alltid lite irriterad på att Kaj K pratade i låtarna, och så var jag tvungen att spola tillbaka lite innan jag fortsatte spela in och då blev det nästan tidsnöd innan nästa låt kom igång - pju, det var ett svettigt jobb! :)))))
Kram!

Postat av: JoVi

ATT jag kommer ihåg! Fast bäst kommer jag ändå ihåg "Do they know it's Christmas?", den låg i min julklappshög -84 ;)
Just nu blev jag väääääldigt sugen på att leta fram något gammalt kassettband med Tracks-listan inspelad *haha* Blev alltid lite irriterad på att Kaj K pratade i låtarna, och så var jag tvungen att spola tillbaka lite innan jag fortsatte spela in och då blev det nästan tidsnöd innan nästa låt kom igång - pju, det var ett svettigt jobb! :)))))
Kram!

2007-07-08 @ 09:08:18
URL: http://joviskarameller.blogg.se
Postat av: Madde

Jodå, nog minns man det alltid! Nostalgi!!!

2007-07-08 @ 11:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback