Goder afton

Jag fick komma ut en sväng iaf. Det blev inte övertid så länge. Jag tog cykeln ner på stan och handlade. Underbart!

Nåt som var mindre underbart var att jag träffade en jobbarkompis som berättade att en utav våra boende hade anklagat mej för att ha tagit 100 kr. Jätteroligt.. NOT! Jag hade handlat åt henne och hon hade fått tillbaka för lite växel (från affären) Jag ordnade upp det och hon fick allt tillbaka, och allt var så bra. Och sen kommer detta. Ska ringa min chef i morgon för att se hur vi ska reda upp det här. Alla vet ju att jag är oskyldig, men jag vill väldigt gärna ha en ursäkt av den boende. Jag finner mej inte i vad som helst. Tur att jag är en lugn människa, annars hade jag nog gått i taket.

I morgon tror jag attt vi ska baka bröd. L. har tjatat om att hon vill rulla bullar i flera dagar. Tror att vi ska baka gröt-tekakor. Det är gott!

Nu ska jag krypa ner i sängen. Sambon är förpassad till L.s säng, och O. och L. har tagit över dubbelsängen som de såklart ska dela med mej. Det är ben och armar överallt! Och det hostas och sparkas, och rivs och knölas på alla sätt. *puh* :)

Men jag vet av erfarenhet att jag kommer sakna det jättemycket när de blir stora. (M. hann ju bli stor innan L. kom så jag har provat på det..) :)

Godnatt, sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback