Internationella kvinnodagen..

..är det i dag. Och ännu viktigare, dagen innan O:s tre årsdag. :) I dag har jag städat som en liten tok. Dottern M. är hemma från skolan och är sjuk. Det var helt perfekt, för då kunde hon vakta småttingarna när de skulle bada. :) Annars skulle jag ha hunnit med det också.

Nu ska jag snart gå i väg och köpa mej minst två par crocs. Ett par till jobbet, och ett par privat. *hihi* Vi har skoförsäljning genom jobbet idag, och vi får 1000 kr om året att handla för. Frågan är bara vilken färg jag ska välja? :) Sen ska jag jobba kväll. Hoppas det blir lugnt i kväll. Inga dödsfall eller så, som senast jag jobbade kväll.

Hoppas alla får en fin dag!

En extra stor kram till bästevännen Åsa. Förstår att du känner dej lite nere. Du är bäst i världen, det vet du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback