Jag har blivit utmanad..

..av Emma. :)

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Dricker inte kaffe och helst inte te heller. Har aldrig gjort heller. Det är många som tycker det är underligt!

2. Har aldrig varit på akuten med något av mina barn. (Helt otroligt egentligen)

3. Gunde Svahn har gjort tumme upp åt mej (eller var det tvärtom? Vi har iaf haft ögonkontakt och det hela handlade om min stora Sverige-flagga jag hade med mej på skid-vm. :))

4. Jag hade L. hemma när jag fick O. Det har jag fått försvara mej om hundratals gånger så det måste ju räknas som ganska underligt. För mej är det dock bara naturligt. :)

5. Träffade min sambo när jag var utklädd till häxa. Han visste vad han fick.. *hihi*

6. Har umgåtts lite med en av mina idoler när jag var tonåring.(fast då var han inte min idol, utan bara en vanlig kille..) *hihi* Vill inte skriva vem, men jag har skrivit om honom i bloggen. :)

Nu utmanar jag den som vill, JoVi vill nog!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag kommer ihåg när du å Gunde hade kontakt.. ;) Du kom till mig samma dag eller om det var dagen efter! Hoppas allt är bra dagen före 3års kalajset. Här är det oxå en sorts årsdag men av en otrevligare sort.. 15 år sen.. I can't believe it! Idag känns inte bara världen där ute GRÅ, hela jag är som en grå boll idag.. fucking åmål.. Fetaste kramen i världen till dig iallafall! (just det.. känner mig grymt fet till råga på allt oxå.. )

2007-03-08 @ 12:55:20
Postat av: JoVi

Klart jag vill ;))

Fast det får bli lite senare, för nu vaknar lillasyster! :)

Kram!

Postat av: Emma

Aldrig på akuten. Låter som en prestation.
Och jag gissar att du födde hemma?

Nu måste jag lusläsa bloggen och se vem det kan vara som du umgåtts med...*jättenyfiken*

2007-03-08 @ 18:31:06
URL: http://emmalexa.blogg.se
Postat av: Charlotte

Åh nej, jag som tänkt utmana dig! Men nu har du redan gjort jobbet och jag vet lite konstigheter om dig. Kolla in nummer sex på min lista =)

2007-03-12 @ 22:29:15
URL: http://www.ansgarssyskon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback