Såg en utmaning på en blogg..

..minns ej vilken, tyvärr, där man skulle skriva 20 låtar man skulle vilja ha med på en blandskiva (eller ett blandband, som det hette på den gamla goda tiden.. *hihi*) Självklart måste jag göra en lista. :)

Amlons blandband

Nothing else matter ~ Metalica
Realese me ~ Laura Sweden
This is how you remind me ~ Nickelback
Dom vet ingenting om oss ~ Moneybrother
Semester ~ Bo Kaspers orkester
Sandstorm ~ Darude
Du är hos mig igen ~ Winnerbäck
Blues för Fatumeh ~ Cornelis Vreeswijk
Tårarna ~ Jakob Hellman
People are strange ~ The Doors
In the end ~  Linkin Park
Last resort ~ Papa Roach
Ingen kan köpa livet ~ Di leva
Zombie ~ The Cranberries
Weak ~ Skunk Anansie
All you need is love ~ The Beatles
Bright eyes ~ Art Garfunkel
Ingen kommer att tro dig  ~ Kent
Everybody hurts ~ REM
En svår och jobbig grej ~ Winnerbäck

Det var riktigt kul att tänka på gamla låtar som har en plats i mitt hjärta. De allra flesta är ju äldre låtar som jag har tyckt om i många år. Winnerbäck fick var med med två låtar, för han är min allra största favorit! :)

En låt som jag tycker mycket om i dag är "Can´t say I´m sorry" med Idol-Erik. *hihi* Fast han fick inte vara med på min blandskiva.  Men han är så jkla söt!! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback