Amlons önskelista

  • Singstar eller liknande. Jag vill SJUNGA! I ROCK! ;)
  • Hårfärg, som matchar min nya frissa, som ska klippas på måndag
  • Några nya kotor, näe,, koftor menar jag! ;)))
  • En karl bredvid mej i sängen. Förslagsvis min sambo, eller möjligtvis Mc Dreamy om han har vägarna förbi. ;)) (Sambon sov på soffan i natt. Vi var inte osams! ;))
  • En fet Lotto-vinst!
  • Härmar JoVi: En beeeeeeeeebis! :)
  • Ett par schyssta skor som inte är träningsskor, och inte stövlar. Och absolut inte boots. image362
  • Att Henning ska var med Idol. :) Jag har inte hittat någon riktig favvis av de som gått vidare, det är ovanligt (fast jag har iofs inte tittat i samma utsträckning som tidigare år..)
  • Winnerbäcks nya skiva. Jag längtar!
  • En Kitchen Aid, min våta dröm! ;) image363
  • Nån ny, bra, rolig kompis som bor NÄRA mej! "Alla" bor så långt bort! *snyft!*
  • Den där rutiga vinterjackan jag har sett på Intersport
  • Och den gröna från samma ställe.
  • Nya längdskidor. Och stavar.
  • Och ganska mycket mer..
  • Och fred på jorden!

Bilder kommer härifrån och härifrån. Tack för lånet!


Kommentarer
Postat av: Kjellinskan

Hi hi, vilken rolig lista. Vissa mål var ju mer svåruppnådda än andra - men de som är nåbara får du väl ta och fixa så du får stryka lite! :)
Kram och ha en skön söndag!

Postat av: Åsa

Jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig.. uppfattat!?!! Jag har singstar å igår köpte jag det nya svenska schlagers.. gissa om det är kul! Jag vill sjunga med dig, det vore ju förbaskat askul! Den 19 januari ska jag + sambon + en kompis ha en lite större fest å du är härmed inbjuden! Kom hit å sjung med mig :) Sen vill jag att du tar ledigt den 3:e november å kommer hit oxå.. Lars kommer ju å hur kan du jobba då lixom!! Sen vill jag bara säga att i fredags såg jag våra ungdomsidååler.. gissa vilka..?! kram!

2007-09-23 @ 10:45:17
URL: http://fialottapersson.blogspot.com
Postat av: JoVi

Mer bäbisar till folket! ;)) Många lika önskningar i övrigt oxå, typ Lotto-vinst och rolig kompis! :/

2007-09-23 @ 16:06:00
URL: http://joviskarameller.blogg.se
Postat av: Cissi

Kul lista! Det är en sådan man ska skriva ut och sätta på kylskåpet så att alla kan se. Nu när det snar är jul menar jag.. :o) Allt går ju inte att få men det vore ju inte så kul, man måste få ha drömmar också!

2007-09-23 @ 17:45:52
URL: http://cissilina.blogg.se
Postat av: Chrissie

Jag gillar din lista skarpt ;-) Kanske härmar dig och gör en jag önskar-lista jag också.
Kramar!

2007-09-23 @ 18:00:49
URL: http://vardagssnack.blogg.se/
Postat av: Pippi

Ååå, Singstar är ju SÅ kul. Svägerskan har ett som jag är döimpad av. Nintendo Wii är också rätt kul - praktiskt att avreagera sig med lite boxning när man är på väg att bli galen ;)

2007-09-23 @ 18:08:57
URL: http://pippi.blogg.se
Postat av: Amlon

Kjellinskan: Japp, mitt mål är att stryka allt. ;) Förra listan gick ju så bra! *haha* Kram
Åsa: Detsamma! Det skulle vara så kuuuul! ;) VA, några gamla favoriter?? Vilka kan det vara? Toto?? :))
JoVi: *hihi* ;) Vi kan väl dela på vinsten om någon av oss vinner?! ;))
Cissi: Det ska jag göra! Får se vad jag får av tomten! ;)
Chrissie: Härmas! Skulle vara kul att läsa din lista! Kram
Pippi: Jag tror att Singstar skulle vara perfekt för mej! :)

2007-09-23 @ 21:23:36
Postat av: Junitjej

En Kitchen Aid skulle jag gärna vilja ha!

2007-09-27 @ 17:57:08
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback