Ny människa

I dag känner jag mej back on track igen. Gick och la mej före kl. 22 i går kväll. Det var evigheter sen jag gick och la mej så tidigt. Nu känner jag mej riktigt utvilad. Härligt! Nu är det bara att se till att axlarna håller sej nere, och inte åker upp till öronen som igår. Tur att man har barn som lärt sej massage i skolan! :)

Får se vad vi ska göra idag. Det ÖS-regnar ute, så vi struntar nog i skogsskoj. Vi är ju faktiskt lediga och kan göra hur vi vill. :)

Är det nån som vet hur man krymper jeans? Krymper de om man tumlar dom? Jag köpte två par nya jeans förut, ett par svarta och ett par blåa. De svarta sitter som en smäck, älskar dem. Men de blåa tog jag en storlek större på, fastän de var samma sorts jeans, för jag tyckte att det kändes som om det behövdes. Hey Stupid! Det gjorde det inte, så nu är de blåa helt pösiga över baken och i låren. Fult! Nån som har en ide vad jag ska göra? Skriv nu inte "SY IN" för då börjar jag grina. Tänk på att jag nyss sydde gardiner, och har inte planerat att ta fram maskinen inom det närmsta året.. ;))

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Madde

Du kanske kan tvätta jeansen i 90 grader och hoppas att de krymper.. förstår att du inte vill sy.. annars kan man ju ta fram häftapparaten;-)

Postat av: Amlon

Hej Madde!! Varför kan jag inte
kommentera på din blogg?? Tråkigt ju! Och du, har du fått en liten L?? ;) Vad mysigt! Grattis, vännen!

2007-09-04 @ 13:11:50
URL: http://amlon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback