Tre saker som alltid finns i min/mitt...

Kyl: gurka, lättdryck, yoghurt
Frys: grönsaker, hembakt fikabröd, fiskblock
Skafferi: bönor, majs, frukt
Handväska: tuggummi, plånbok, extra kläder
Sminkväska: Har ingen sminkväska
Badrumshylla: saltvattens-spray, miniderm, roll-on
Tvättkorg: MASSOR med tvätt
Skohylla: Träningsskor (mina och andras, just nu 7 par som är mina..) Converse ( 3 par), gummistövlar ( 5 par)
Förråd: kartonger, skrot, julsaker
Hjärna: saker att göra, saker jag vill göra, saker här och nu
Jackficka: nycklar, plånbok, skräp (om jag inte använder väska)
Kryddskåp: kardemumma, oregano, chili
Trädgård/balkong: balkongmöbler, krukor, O:s bil
Barskåp: Har inget barskåp.
Köksbänk: Brödskrin, cd-spelare, brickor
Fruktfat: apelsiner, äpplen, päron

Den här listan har jag lånat av gulliga
Kjellinskan! :)

Kommentarer
Postat av: Nergårds-Emma

Det är märkligt men jag tröttnar aldrig på att läsa folks listor. Det är intressant att veta mer om folk. Vi har också MASSOR av tvätt, hur mycket jag än tvättar :-)

Postat av: Kjellinskan

Gullig... ha ha, du är för söt du med! :)
Kul att läsa din lista! :)
Kram!

2007-09-17 @ 19:00:19
URL: http://kjellinskan.blogspot.com
Postat av: Chrissie

Denna listan har jag tänkt att sno med mig också, har bara inte blivit att jag fyllt i den ännu. Listor är kul!! Kram på dig!

2007-09-17 @ 19:58:32
URL: http://vardagssnack.blogg.se/
Postat av: Chrissie

Hihi, klok ibland kanske, men mindre klok vid andra tillfällen ;-)
Ha en fin kväll. Kram!

2007-09-18 @ 19:24:00
URL: http://vardagssnack.blogg.se/
Postat av: JoVi

Den här listan tänker jag låna! :) Vad har man saltvattens-spray till? Aldrig hört talas om :))

2007-09-19 @ 19:48:45
URL: http://joviskarameller.blogg.se
Postat av: Amlon

Jovi: Man har det i håret. :) Då blir det precis som när man badat i havet. Perfekt för mitt BEBISmjuka hår. ;) Kram
Kram till alla andra!

2007-09-19 @ 22:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback