A list

Hittade en lista i min blogg som jag gör en uppdaterad version av.


ÄR
: En snäll ensamvarg i en ganska stor familj. Bullmamma
GER INTRYCK AV ATT VARA: Lugnare och snällare än vad jag egentligen är. EN gång har jag blivit riktigt förbannad på jobbet, och det lever mina jobbarkompisar på än. *haha* De säger att de aldrig trodde jag kunde bli så arg, och att de inte vill se det igen.. *haha*
KAN: Se guldkorn i vardagen
BLIR GLAD AV: Människor som får mej att skratta!
HAR: tre egna barn och en bonus. :) Och en söt sambo. :)
VILL HA: En bebis! Ett kreativt jobb.
SKULLE VILJA: shoppa järnet, men jag hittar ingenting. Till mej själv alltså, till ungarna hittar jag alldeles för mycket. :)
TYCKER OM ATT: ligga i sängen sent på kvällarna och titta på tv. Alldeles själv.
HAR ETT BRINNANDE INTRESSE FÖR:  Mina nära och kära. Baka. :)
BRYR MIG OM:  ganska mycket. Alldeles för mycket egentligen.
TRIVS MED: mitt lugna mamma-liv. Jag är liksom inte roligare än så. ;)
KÄNNER OBEHAG INFÖR: vissa människor. När människor står för nära mej i en kö, tex.
PLANERAR ATT: gå på bibblan i morgon.
BOR I: En galet fin lägenhet, som är alldeles för sliten.
SKULLE VILJA BO I: Ett gammalt stort hus.
KLÄR MIG GÄRNA I: Svart, randigt.
ÄTER GÄRNA: God mat! Bullar. :)
DRICKER GÄRNA:  Vatten, cola (tyvärr)
TRÄNAR: går ju jämt, jämt, jämt.
TITTAR OFTA PÅ: Vänner på tv, Mina sötisar här hemma.
LYSSNAR OFTA PÅ: Winnerbäck!
LÄSER: Barnböcker, kokböcker, tidningar, vanliga böcker i bland. Bloggar
PRENUMERERAR PÅ: ToppHÄlsa

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt när man trivs med sitt liv! Inte är du tråkig för det! Här är också en som gärna dricker cola. Försöker hålla mig i veckorna, men ibland, som idag, skulle jag göra mycket för lite cola. Hur knäpp är man, eller!?!
Får jag länka till din blogg ifrån din?
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback