Fyll i fem

Fyll i fem saker under nedanstående punkter. Du får inte skriva i sådant som alla skulle skriva under på - till exempel "Jag vill inte ha: Sjukdomar".

Jag är: bullmamma, ensamvarg, omtänksam, Winnerbäck-fan, fräknig
Jag är inte: pinnsmal, solbränd, föreningsmänniska, heltidsarbetande, egoist
Jag tycker om: ledighet, att fika, att lyssna på mina kloka barn, röra på mej med MP3:an i öronen, lugn och ro
Jag tycker inte om: åka hiss, kallprat, dansbandsmusik, husvagnar, mitt bukfläsk.. ;)
Jag vill ha: ett nytt jobb, tre klöver på triss, en bebis, nya träningsskor, körkort
Jag vill inte ha: mer arbetstid, grus på golven, oro, stövlar med klack, 80-tals kläder
Jag har: världens finaste familj, självkänsla, ro i kropp och själ, mest svarta kläder, glasögon
Jag har inte: tillräckligt med plats, fest-sug, karriärs-ambitioner, tråkigt ofta, välstädat jämt..

Det här hittade jag hos
Nilla. Gör det här du också! :)

Kommentarer
Postat av: Nilla

En till med fräknar :-)
Grus på golven är så jobbigt...
Kul att du också fyllde i fem. Ha det bra.

Postat av: Johnnygry

Very Good! I love it.

2009-06-15 @ 12:49:29
URL: http://johnnygry.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback