Helg

Skönt med helg. Ledig helg t.om. ♥ Dessutom har jag tagit en semesterdag, och blir ledig ända till torsdag kl. 16. I like mitt nya schema, iaf den  veckan. ;)

I kväll är det andra chansen. Här hemma håller vi mest på E-type och Poodles. Det är O.s absoluta favoritlåt. Han sjunger till den på låtsasengelska och är världens sötaste! :) Håller inte speciellt mycket på Androla. Tycker att de är tråkiga. Och förutsägbara. ;) Men går de vidare tror jag inte att de vinner alltihopa. Tycker inte att låten är den bästa, även om den är helt ok. Vilka går vidare i kväll då? Jag tippar på Androla och...nej, jag vet inte.. Men jag hoppas på Poodles för O. skull. ;)

I dag ska L. på kalas, som vanligt känns det som. ;) Det har varit många kalas på sistone.

I morgon fyller världens bästa O. 4 år. Mammas lillhjärta bli så stor!! Jag kan itne låta bli att tänka på för 4 år sedan när man gick där med magen i vädret. Tänk vad förvånade vi blev när det var en kille! Det trodde vi aldrig! Men vilken kille sen.. :) Charmören nr 1, gosigaste i världen. ♥♥♥ Just nu är han kär i en praktikant på hans dagis. ;) Han hade pussat henne hela dagen i går.. *haha* Men hans favorit är ändå fortfarande mamma! :) Kan det vara annat än kärlek när han ligger bredvid mej i sängen på morgonen och säger "Mamma, vad GOTT du luktar".. *hihi* (Ofta man luktar gott efter en natts sömn.. ) Älskade unge! :) ♥

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ååå, vad mysigt det låter! =) Hoppas ni får en fin födelsedag och även en mysig schlagerkväll i kväll! Det ska bli superskoj att se vilka som går vidare. Jag tror ändå på Carola...
K R A M! ♥

Postat av: JoVi

Ha en bra helg och en superdupermysig födelsedag! Charmkillen! :)

2008-03-08 @ 14:53:59
URL: http://joviskarameller.blogg.se
Postat av: Nergårds-Emma

Grattis till pojken och ha det så mysigt ikväll :-)
Var har du hittat Kina-skorna? Åh, det är så fint! Jag hade också sådana när jag var barn.

2008-03-08 @ 18:45:48
URL: http://nergardsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback