Lycka är att ha en sambo..

..när man hittar något mögligt i kylskåpet! Då tar han hand om det, och jag slipper kräkas. ;)

En av mina största fobier är möglig mat. Det hela kommer från när jag väntade L. och skulle hälla upp ett glas nyponsoppa på jobbet. Ut kommer mögelklumpar i stället för nyponsoppa. Då var det färdigt.. Spydde som en gris, och har fortsatt att göra det sedan dess. (När jag ser något mögligt alltså..) Nu är det som tur är sällan jag hittar något mögligt i våran kyl, men om jag gör det rycker sambon ut och räddar mej. ;)

Har läst en singelmänniskas blogg i dag, och då slog det mej hur skönt det är att vara sambo. Vad det är skönt att HA någon. Singelllivet har väl sina ljusglimtar, såklart, men inget går ju upp mot att vara sambo. Om man dessutom är det med en underbar kille är det ju ännu bättre. :)

(Fast jag måste erkänna att det är jättespännande att följa singelmänniskans öden och äventyr, lite på avstånd sådär..) :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Man vet ju vad man har men inte vad man får??
Fy för att bli singel nu "på äldre dar" :o)
Jag tror jag skulle leva singel resten av livet då. För tänk vilka krav man har nu för tiden... ;o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback